Szobakereső

Válasszon szobáink közül!

Szolgáltatásaink

Szállás Visegrádon? Töltsön el egy boldog és felejthetetlen hétvégét, akár egy egész hetet nálunk, a Villa Harmónia panzióban! Kertünk az egész Visegrádi-hegység. Amennyiben természetközeli szállást, szobát vagy apartmant keres Visegrádon akkor a panzióból kilépve perceken belül szebbnél szebb túrákat tehetünk. Üde források vizeit ízlelhetjük meg, ropogós, friss pisztrángot fogyaszthatunk és számtalan szórakozási, kikapcsolódási lehetőség közül választhatunk. A történelem és a természet összhangja vesz körbe bennünket Visegrádon, Magyarország legkisebb, de egyik legismertebb városában.
Legyen a vendégünk és engedje meg nekünk, hogy bevezessük a Dunakanyar fővárosának, Visegrádnak a rejtelmeibe!

Ingyenes wifi

Vendégeink kényelme érdekében panziónk egész területén ingyenes internetet biztosítunk.

Szaunaterem

Panziónkban szauna részleg működik, amelyben, finn szauna és sókamra található.

Grill és pince

Fatüzelésű kemence, bográcsozó és grillsütő, valamint nyitott és fedett terasz, pince várja vendégeinket.

Szobáink és felszereltség

Szobáink változatos kialakítása és felszereltsége lehetővé teszi, hogy mindenki megtalálja a számára legideálisabb választást. Pároknak, családoknak, vagy nagyobb baráti társaságoknak is megfelelő beosztású szobákat tudunk kínálni. Minden szobánk rendelkezik ingyenes internet eléréssel, légkondicionálóval és síkképernyős tévével.

Grillterasz, pince, szauna

100 nm-es grillteraszunk rusztikus tölgyfabútorokkal felszerelt. A grillezőn visegrádi pisztráng, a kemencében ropogós kenyér, a teraszról nyíló pince hűs helyet ad ebédre, vacsorára akár 24 fős társaságoknak. A kiadós vacsorát követő reggelen pedig finn szaunánk segít a kiengedésben.

Történelem és természet

Visegrád több mint ezer esztendeje a magyar és az európai történelem egyik kiemelkedő helye, a Fellegvár, a Királyi Palota, a Salamon torony mellett olyan természeti kincseket fedezhetnek fel a túrázók, mint a Prédikálószék vulkanikus óriásai, a Zsitvai-kilátó, vagy olyan titkos, különleges helyeket is, amiket csak mi árulunk el vendégeinknek.
Érdeklődni a recepción! 🙂

Vendégvélemények

Nagyon jó helyen, klasszul felszerelt szállás. Több lehetőséget nyújt mint amivel élni tudunk (borpince, szauna, grillezés, nagy kert...) Mindig úgy érzem amikor eljövök, hogy mielőbb vissza szeretnék menni!
Nagyon hangulatos és kellemes szállás. A szobák átlagosak, de kényelmesek és tiszták. A kert, és a környezet viszont nagyon idilli. Könnyen megközelíthetőek Visegrád látnivalói, de a szállás önmagában is több kikapcsolódási lehetőséget nyújt: szalonnasütő, grillező, medence, napozóágyak, borospince, kellemes, zöld kerti pihenők. Ahogyan többen is írták, a személyzet is rendkívül segítőkész és barátságos. Összességében bátran ajánlom.
Csak pozitívat tudok mondani, minden tökéletes volt. Makulátlan szálláshely, nagyon kedves szállásadók, kényelmes ágy, finom reggeli, szép kert, jó elhelyezkedés, csodaszép volt minden. Mindenképpen visszatérünk még, ennél jobb szálláshelyet keresve sem találhattam volna.10/10-es. Csak ajánlani tudom!
30 éves osztálytalálkozónkat tartottuk a panzióban, amely tökéletes, barátságos, tiszta, jól felszerelt konyhával és kivetítőként is kiváló nagy LCD TV-vel rendelkezik. A szobák is nagyon szépek, a környezet csodálatos. Hajnalig beszélgettünk a nagy társalgóban, néztük a múltunkat, jelenünket. A szállásadó mindenben készséges és segítőkész volt, köszönet érte. Biztosan visszatérünk, akár külön, családdal is!

Instagram

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.